reklamační řád

Reklamační řád Slunečního ateliéru



1. Reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem v souladu s ustanovením zákona č. 89/2012 Sb.,

2. V případě doručení objednaného zboží je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě.  

3. Při osobním odběru/koupi zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nemusí být prodávajícím uznány.

4. Délka záruční doby je stanovena v souladu s Občanským zákoníkem na dobu 24 měsíců.

5. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

8.Rozsah záruky: prodávající nepřebírá odpovědnost za vady vzniklé nevhodnou manipulací a celkově nedodržením návodu k užívání, viditelným mechanickým poškozením či poškození dopravní společností a také běžným opotřebením užíváním:

  • u hrnků - použití agresivních čistících prostředků a nástrojů ( hrubá houba, drátěnka) při umývání, poškrábání ostrým předmětem, zvolení nevhodných čistících prostředků při mytí hrnků v myčce i v rukách, při vkládání malovaného porcelánu mezi ostatní nádobí tak, že může dojít k oděrům, rozbití, vyskladňování hrnků v myčky ve chvíli, kdy ještě nejsou vychladlé apod.
  • nedodržení vhodné teploty vody pro mytí hrnků
  • u triček - použití bělících prostředků, nevhodného pracího prostředku, ponechání namočené ve vodě, sušení na přímém slunci, na topení,v sušičce, apod
  • Pokud nebudete s tričkem z jakéhokoli důvodu spokojeni, do 14 dnů máte možnost ho vrátit ( samozřejmě nepoškozené a platí to pouze pro trička zakoupená v eshopu, ne na trhu) a bude vám vrácena částka. Zabalte triko tak, aby se předešlo jeho poškození během dopravy.
  • Trička se nevyměňují - pokud byste rádi jiné tričko, je potřeba si vytořit novou objednávku. 
  • Před vrácením trička napište email na slunecniatelier@email.cz, že se chystáte takto učinit, poté tričko pošlete do výdejny Zásilkovny PS ART, Hormoměstská 36, Velké Meziříčí, popř.kdyby nebyla tato výdejna dostupná, použijte Belitex, Pod Hradbami 9, Velké Meziříčí.
  • Kontakt pro zadání do aplikace Zásilkovny je - Martina Pospíšilová, tel. 775335528, email slunecniatelier@email.cz
  • Náklady na vrácení trička hradí kupující.

 9. Reklamace se řeší posláním fotky reklamovaného předmětu s detailem na poškozenou část na mail slunecniatelier@email.cz a popisu závady. Reklamace se převážně řeší výměnou za nový kus ( u hrnků), případně vrácením peněz. Takto reklamovat lze i zboží zakoupené na trzích ( pouze hrnky), bez nutnosti dokládat koupi paragonem.

Vše je poté domluveno v mailové korenspondenci.

 Vyreklamované zboží se zasílá pouze do výdejního místa Zásilkovny - tzn. ne přímo na adresu zákazníka

10 .Odstoupení od smlouvy: Kupující má dle Obč. zák. právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, zakoupeného v e-shopu. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení poslat zabalené stejným způsobem, jakým mu zboží přišlo - tzn. zabaleno v bublikové fólii, v balíku vyplněném obalovým materiálem, aby se předešlo poškození při dopravě, zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem.

11. Poštovné při vracení zboží hradí zákazník .

Poštovné při zaslání nového kusu za reklamovaný kus hradí e-shop.